ביטוח למאמני כושר הוא אחד ממוצרי הביטוח הפחות מוכרים. אנו רגילים לשמוע על ביטוח חובה לרכב או ביטוח בריאות משום שאלו פוליסות הנוגעות לכולנו ויש יותר סיכוי שנצטרך להשתמש בהן בשלב מסוים. ביטוח למאמני כושר הוא אמנם נישתי, אך לעוסקים בדבר הוא חיוני במיוחד.

למאמן כושר יש אחריות כלפי המתאמנים

מי שעוסק בספורט וכושר באופן מקצועי, מכיר היטב את התועלות הצומחות מכך. יחד עם זאת, עיסוק בכושר עלול לגרום גם לפציעות ספורט, חבלות ולעיתים אפילו פגיעות חמורות. כמובן שכל מאמן וכל מתאמן עושים כמיטב יכולתם על-מנת להינות מהספורט ללא פגיעה לצידו, אך תאונות לצערנו קורות כל הזמן. אם אתם מאמני כושר, אסור לכם לסמוך על המזל או לחשוב שאתם מספיק מקצועיים כדי שלמתאמנים שלכם לא יקרה דבר. במקרה של פגיעה של מתאמן, אתם עלולים לעמוד בפני תביעה ענקית שתהרוס את המוניטין שלכם ובנוסף לכך יכולה גם למוטט אתכם כלכלית.

ביטוח למאמני כושר מגן עליכם בדיוק מפני מצבים כאלו, בהם מתאמן נפגע והוכיח כי נגרם לו נזק עקב רשלנות של המאמן. אם ברצונכם להיות שקטים ורגועים ולדעת שגם במקרה של תביעה, פוליסת הביטוח תשלם למתאמן את המגיע לו, אזי ביטוח למאמני כושר הוא בדיוק מה שאתם צריכים כמו כן ראוי לעשות גם ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר.

איזה סוג של מאמנים צריכים ביטוח למאמני כושר?

כמספר ענפי הספורט, כך יש סוגים שונים של מאמנים. יש כאלו המגיעים לבית המתאמן, יש שיוצאים איתו לאימון באוויר הפתוח ויש כאלו שברשותם מכון כושר או סטודיו לאימונים. פוליסה של ביטוח למאמני כושר נוגעת לכל סוגי המאמנים וחשוב שתחתמו על אחת כזו בהקדם ולא משנה באיזה תחום ספורטיבי אתם עוסקים.

כרמים מציעה לכם פוליסת ביטוח למאמני כושר שתגן עליכם ברגע האמת ולא תשאיר אתכם חשופים לנזקים של תביעות הרסניות. הפוליסה שלנו מקיפה  ונוסחה תוך הקפדה על סעיפים שיכולים להפוך את החיים של המאמנים לקלים הרבה יותר ולהשאיר להם די אנרגיות מנטליות וגופניות להמשיך לעשות את מה שהם עושים הכי טוב.

ביטוח למאמני כושר

לפרטים נוספים וקבלת הצעה משתלמת במיוחד עבור

ביטוח מאמני כושר

חייגו עכשיו: 03-6126455 או השאירו פרטים: