בגדול, כל בעל מקצוע זקוק לפוליסת ביטוח. לעולם אין לדעת מה יקרה, באילו נסיבות, מי יחליט לתבוע ומדוע. כסוכנות ביטוח ותיקה ומובילה בתחומה, אנחנו בכרמים יכולים להציע לכם בחום לחתום על פוליסת ביטוח רלוונטית עוד היום, כדי להימנע ממצבים שעלולים לפגוע בכם במקרה של תביעה.

חשיבות ביטוח מהנדסים / ביטוח אחריות מקצועית

בנוסף לכך, חשוב לנו לציין ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים הוא אחד החשובים ביותר שקיימים. הסיבה לכך היא פשוטה – עבודת המהנדסים היא מורכבת במיוחד וכוללת עיסוק באלמנטים משוכללים וגדולים המשפיעים לעיתים על אוכלוסיות שלמות: בנייני מוסדות, סכרים, כבישים ועוד מוצרי ענק הדורשים תכנון מקדים קפדני וביצוע מושלם. בדיוק בגלל הסיבה הזו, גם טעויות או מפגעים הקשורים לעבודת המהנדס, עלולים להיות הרסניים במיוחד והתביעות המוגשות נגד רשלנות של מהנדסים עומדות על סכומי עתק. תביעה כזו יכולה לרושש את המהנדס, לפגוע בו, במשפחתו ובנכסיו ולהותיר אותו מחוסר כל. זו הסיבה שביטוח אחריות מקצועית למהנדסים היא פוליסה כל כך קריטית וזו גם הסיבה שיש לבחור בחברת ביטוח מן המעלה הראשונה, שתנפיק עבורכם פוליסה שתכסה אתכם על כל מקרה שלא יגיע.

אילו סעיפים חשוב שיהיו בביטוח אחריות מקצועית למהנדסים?

  • כיסוי במקרה של מרמה או רשלנות של עובדים הקשורים למהנדס. על טעויות יש לשלם, אבל מה לגבי טעויות של אחרים? ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים צריך להגן עליהם גם מפני מקרים של רשלנות, פלילים, הונאה וכדומה, של אחד מעובדיו.
  • הוצאת דיבה. בעידן השיימינג, מאוד פופולרי לתבוע בגין הוצאת דיבה והשמצה, לעיתים גם ללא חובת הוכחה. פוליסה איכותית תכסה אתכם גם במקרה ותעמדו בפני תביעה כזו.
  • כיסוי לאובדן מסמכים. זהו סעיף המאפשר לכם, באמצעות הפוליסה, לעמוד בנזקים הכלכליים הנגרמים עקב אובדן מסמכים פיזיים או אובדן אמצעי מדיה דיגיטליים הקשורים לעבודתכם.

אלו רק חלק מהסעיפים החשובים ביותר שצריכים להופיע בפוליסה. למידע נוסף, פנו אלינו לכרמים ונעניק לכם שירות מקצועי ואמין שיאפשר לכם לחתום על הפוליסה הטובה ביותר עבורכם ולהמשיך לעשות את עבודתכם נאמנה ללא דאגות מיותרות.

לפרטים נוספים וקבלת הצעה משתלמת במיוחד עבור

ביטוח אחריות מקצועית למהנדסים

חייגו עכשיו: 03-6126455 או השאירו פרטים: