ביטוח בניה פרטי

כאשר מבצעים פרויקט גדול כמו בנית בית פרטי, יש סיכונים רבים שלוקחים מבחינה תקציבית. ביטוח בניה פרטי טוב וכולל הוא הדרך הטובה ביותר להבטיח שלא תפגעו כלכלית בזמן הבניה.

לכן, כחלק מההכנות שצריך לעשות לקראת התחלת העבודה – מעבר לבחירה של העיצוב, אנשי המקצוע והחומרים שבהם ייעשה שימוש – יש חשיבות רבה לעשיית ביטוח בניה לבונה הפרטי.

מה כולל ביטוח בניה פרטי ?

הרבה מאוד דברים עלולים להשתבש בזמן שבונים בית פרטי חדש. בכל פרויקט כזה מעורבים פועלים ואנשי מקצוע רבים ועלולות להתרחש תאונות עבודה. ביטוח בניה פרטי וגם ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים של חברת כרמים כולל כיסוי ביטוחי לכל אנשי המקצוע המעורבים בתהליך הבניה.

בנוסף, ביטוח בניה לבונה הפרטי של כרמים כולל כיסוי צד ג' עד גבול אחריות של כחמישה מיליון שקלים. הוא כולל גם כיסוי במקרה של נזקי טבע ורעידות אדמה, כיסוי למתקנים ומבני עזר וגם כיסוי לנזק ישיר הנגרם למתקנים וכבלים תת קרקעיים.

פוליסת הביטוח כוללת גם כיסויים נוספים ומורחבים. זאת על מנת להבטיח שבכל מקרה שלא יקרה – אתם תהיו מוגנים. הביטוח ניתן לתקופה של 24 חודשים וניתן להרחיב תקופה זו.  

עלות ביטוח בניה פרטית – כמה זה עולה לי?

היתרון הגדול של ביטוח בניה פרטי הוא המחיר שלו. העלות היא כ-2,234 ₪ עבור כל מיליון ₪ עבודות. זהו המחיר התחרותי ביותר בשוק וחברת כרמים גאה להציע אותו לציבור הרחב.   

ביטוח בנייה עם חברה חזקה ואמינה

ביטוח בניה פרטי של חברה אמינה ומנוסה כמו כרמים חשוב מאוד על מנת להשיג את השקט הנפשי הדרוש לביצוע פרויקט בסדר גודל של בניית בית. החברה פועלת בשוק כבר מעל ל-20 שנה ומציעה פתרונות ביטוח כוללים ומותאמים אישית. עשיית ביטוח דירה בניה פרטי מבטיחה שתקבלו כיסוי שלוקח בחשבון את מקסימום התרחישים שעלולים לקרות בזמן ביצוע פרויקט הבניה שלכם.  

ביטוח אחריות מקצועית לאדריכלים, ביטוח בניה פרטי

ליצירת קשר מיידי :

אור דדון  -כרמים סוכנות לביטוח

טלפון 2107378896

נייד 0523033381

לשליחת הודעה מהירה –

מייל :or@cramim.co.il 

לפרטים נוספים וקבלת הצעה משתלמת במיוחד עבור

ביטוח בניה פרטי

חייגו עכשיו: 03-6126455 או השאירו פרטים:

ביטוחים נוספים שיכולים לעניין אותך

צרו איתנו קשר:

לקבלת הצעת מחיר
גלילה לראש העמוד

לפרטים נוספים וקבלת הצעה משתלמת במיוחד עבור

ביטוח בניה פרטי

חייגו עכשיו: 03-6126455 או השאירו פרטים:

אנחנו כאן בשבילכם!

יש לכם שאלות?
רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת?
התייעצו עם המומחים שלנו!

חייגו עכשיו: 03-6126455
או השאירו פרטים:

דילוג לתוכן