פעילות גופנית מקצועית היא ענף מבורך. אין כמו להעניק לאנשים אחרים תחושה טובה לגבי עצמם וגופם, תוך שאתם בעצמכם שומרים על כושר ועוסקים בתחום מתגמל שאתם מתחברים אליו וממלא אתכם סיפוק בהיבטים שונים.

יחד עם זאת, כמאמני כושר אתם מודעים יותר מכולם לבעיות השונות שעלולות לצוץ עקב פעילות ספורטיבית אינטנסיבית. פציעות, פגיעות בגפיים, שברים, חולשה ואפילו בעיות לב וריאות, כל אלו יכולים להיות מנת חלקם של המאמנים ושל המתאמנים.

ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר, הוא ביטוח ייחודי אשר מגן על המאמנים מפני תביעות המתאמנים. הביטוח מכסה למעשה את סכום הוצאות בית המשפט וסכום התביעה, במידה והמתאמן מוכיח כי נגרם לו נזק כתוצאה מרשלנות. גם אם אתם בטוחים בעצמכם ויודעים שאתם מאמנים מקצועיים עם שירות מעולה, רצוי לרכוש את הכיסוי הביטוחי הנכון עבורכם,

למי מתאים ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר?

הכיסוי הביטוחי מתאים לכל סוגי המאמנים: בעלי סטודיו, מפעילי קבוצות ריצה או אימונים בפארקים ושטחים פתוחים, מאמנים אישיים בבית הלקוח ומאמנים בחדרי כושר. כל מאמן זקוק לביטוח אחריות מקצועית אשר יגן עליו במידת הצורך ויפחית משמעותית עלויות במידה של תביעות.

כרמים סוכנות לביטוח בעלת ניסיון רב שנים, מציעה פוליסה של ביטוח אחריות מקצועית למאמנים ולמאמני כושר ומקפידה על נוסח מפורט המכסה את המאמן בכמה שיותר סיטואציות. זהו המפתח לאימון בראש שקט וידיעה כי פוליסת הביטוח שלכם תגן עליכם במקרה של נזק.

שאלות ותשובות בנושא ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר

בעלי מקצועות חופשיים רבים חשופים לתביעות משפטיות כספיות או פליליות בגין השמטה, טעות או רשלנות במסגרת עבודתם. בשנים האחרונות התרבו מספר התביעות הקשורות בעיקר בנזקי גוף שהוגשו נגד מאמני כושר ביטוח אחריות מקצועית הינו הביטוח היחיד המגן מפני סכנות כלכליות הקשורות באימון כושר. 

כתוצאה מתביעה המוגשת כנגדו עלול למאמן כושר להידרש לתשלום הוצאות משפטיות, כגון: ייצוג וייעוץ עו"ד, היטלים, אגרות, שכר טרחה לעדים מומחים, הוצאות הגנה משפטית ובמקרה של חיוב  – גם הוצאות שכר הדין. ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר מעניק הגנה כנגד פגיעה כלכלית כתוצאה מהוצאות משפטיות.

ברכישת פוליסה של ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר יוענק כסוי ביטוחי עבור ההוצאות הבאות:

  • שכר טרחה עבור עורכי דין.
  • הוצאות הגנה משפטיות כחלק מהתביעה שהוגשה מצד הלקוח.
  • תשלום הוצאות המשפט השונות הכוללות: היטלים, אגרות, דמים ובולים, עלות חוות דעת של מומחים בתחום וכן הוצאות נוספות מיוחדות.
  • קבלת ייעוץ וכן ייצוג משפטי הכולל גביית תצהירים והכנת כתב הגנה. בנוסף יינתנו שירותי ליגיטציה בבתי המשפט.
  • ניהול משא ומתן במהלך התביעה כולל תשלום ללא קבלתו של פסק דין.

עלות הפרמיה מושפעת מעבר ביטוחי ובהתאם לרמת הסיכון המקצועי. גובה הפרמיה ייקבע בהתאם למגבלת הכיסוי, כלומר, גבול האחריות אותה מבקש מאמן הכושר לרכוש מחברת הביטוח. לפני רכישת ביטוח אחריות מקצועית מומלץ לבצע סקר שוק ולאתר את חברת הביטוח המשתלמת ביותר ברכישת ביטוח ספציפי זה, לעיתים הפער בעלות הפוליסה בין חברה לחברה עשוי להיות עשרות אחוזים.

לפרטים נוספים וקבלת הצעה משתלמת במיוחד עבור

ביטוח מאמני כושר

חייגו עכשיו: 03-6126455 או השאירו פרטים: