אנשים אוהבים לעשות ספורט. זה כיף, בריא, מרזה ובגדול תורם לשיפור המצב רוח והעלאת הביטחון העצמי. אדם שמצא ספורט שהוא אוהב וחשוב מכך מאמן שהוא מתחבר אליו, נהנה מאוד מפעילות ספורטיבית וקל מאוד להישאב אליה מבלי לחשוב על הנזקים הפוטנציאליים. גם מאמני כושר אוהבים את עבודתם ואת התרומה המשמעותית שלהם לחייהם של אחרים ולא תמיד מביאים בחשבון מצבים בהם גם האימון עלול להסתיים במפח נפש וחמור מכך, בתביעה משפטית.

ביטוח אחריות מקצועית למאמנים הוא פוליסה שנוסחה מתוך ההבנה כי ספורט וכושר הינם תחביבים שיש בצדם סכנה מסוימת. בין אם זו משקולת שנפלה על הרגל וגרמה לשבר בבוהן ובין אם מדובר בפגיעה חמורה מאוד הגורמת לנכות לצמיתות, פציעות ספורט הינן עניין רציני. אנחנו בטוחים שאתם כמאמנים עושים הכול כדי להימנע מהן ולא להסב לאף מתאמן נזק משום סוג. לכן, כשם שאתם מקפידים לעשות חימום, להשתמש במכשור תקין ולשמור על בטיחותכם ובטיחות המתאמנים לאורך כל האימון, חשוב שתגנו על עצמכם גם מפני מקרים של ביש מזל או רשלנות, המביאים לתביעה נגדכם.

ביטוח אחריות מקצועית למאמנים יסייע לכם בבית משפט

במידה והמתאמן מוכיח בבית המשפט כי אכן נגרם לו נזק, עליכם מוטלת האחריות לפצות אותו. מכיוון שלעיתים מדובר בסכומי כסף גבוהים במיוחד, ביטוח אחריות מקצועית למאמנים הוא בדיוק מה שאתם צריכים על-מנת להצליח ולעמוד בתשלום הפיצויים במקרה הצורך.

אנחנו בכרמים מציעים לכם ביטוח אחריות מקצועית למאמנים יסודי ומלא בפרטים קטנים אך קריטיים, שיכולים לעזור לכם רבות ברגע האמת. חשוב שלא תזניחו את התחום ותחתמו על פוליסה כזו בהקדם האפשרי ולכסות את עצמכם מבחינה משפטית.

אם אתם עדיין מתלבטים לגבי ביטוח אחריות מקצועית למאמנים וגם ביטוח אחריות מקצועית למאמני כושר, נוכל לספר לכם שבכרמים חתומים על הפוליסה מאמני כושר מכל הסוגים. כאלו שמאמנים בבית ומחוץ לו וכאלו העוסקים בענפי ספורט שונים במהותם. המשותף לכולם הוא הבחירה הנכונה בכרמים כחברת הביטוח שלהם וההבנה כי עליהם להגן על עצמם במקרה של תביעה.

לפרטים נוספים וקבלת הצעה משתלמת במיוחד עבור

ביטוח מאמני כושר

חייגו עכשיו: 03-6126455 או השאירו פרטים: