ביטוח חקלאי – ביטוח למושב ולמשק חקלאי

בעלי הקרקע והחקלאים עושים כמיטב יכולתם למען הצלחתם ופריחת המשק, אבל יש אינספור גורמים שאינם נמצאים תחת שליטתם. פגעי מזג אוויר, מזיקים ווירוסים, גניבות ציוד חקלאי וכן הלאה.  מקרים כאלו בהם שלום המשק יוצא מכלל שליטתו של בעלי המקום, והוא מוצא את עצמו מוגבל מול הנזק שמתרחש.

המציאות הזו מסבירה מדוע חשוב כל כך כי כל משק חקלאי וכל מושב יהיה מבוטח כיאות בביטוח ייעודי. מדובר על ביטוח חקלאי מותאם אישית אשר נועד לענות על הצורך בתחום החקלאי. זה נכון לכל משק חקלאי באשר הוא; משק פעיל ומשק שאינו פעיל, בקיבוצים ובמושבים, במושבים שיתופיים וכאלו שאינם שיתופיים. מושבים שיש בהם גם בעלי חיים או במושבים ללא בעלי חיים. בכל מקום כזה יש סיכונים שונים וגורמים שעלולים לגרום להפסדים מהותיים. אם המושב או המשק מבוטח בביטוח חקלאי ייעודי הרי במקרה של נזק יהיה גוף יציב שיפצה את בעלי המקום.

באילו מקרים יש צורך לרכוש ביטוח חקלאי?

ביטוח לחקלאי הינו ביטוח מיוחד אשר נועד לענות על הצורך של חקלאים ובעלי משקים, מושבים שיתופיים, חברות חקלאיות אשר מספקות שירותים חקלאיים או עיבוד שטחים ועוד. הביטוח נועד לתת כיסוי מפני סיכונים המרחפים מעל כל משק, תוצרת חקלאית או בעלי חיים. ולתת פיצוי הולם לבעלי המקום, כך שהנזק לא יפיל אותם למקום של תבוסה כלכלית ואי יכולת להשתקם מהמכה.

התאמה מדויקת לצורך

כדי שהביטוח עליו הנכם חתומים אכן יאפשר לכם להיות רגועים בדבר הרכוש שבידכם ,חשוב מאוד להתאים היטב את הביטוח על פי הנתונים הקיימים. כאן נכנסת לתמונה חברת כרמים ומציעה ללקוחות מענה ביטוחי מושלם אשר חותר לבטח אותם ולמנוע נזקים במקרים של פגיעה או אבדן מכל סיבה שהיא.

כרמים – ביטוח חקלאי מותאם לכל מבוטח

  • ביטוח ציוד חקלאי – המיכון והמכשור של בעלי המשקים הינו יקר ביותר. הביטוח נועד לתת כיסוי לציוד כבד, טרקטורים ומיכון חקלאי למקרה של כל נזק שהוא.
  • ביטוח למשק חי ולבעלי סוסים – הביטוח נועד לכסות מקרים של תמותה, מחלות ומגפות אשר טומנות בחובן נזקים עצומים לבעל המשק.
  • גניבה – כל בעל משק חשוף לסיכון של גניבה. בין אם מדובר על גניבה של ציוד יקר ערך, ובין אם זו גניבה של בעלי חיים או יבול, הנזק עלול להיות חמור, ועל כן יש להתאים כיסוי ביטוחי אשר יגן על בעלי המקום מפני מכה כזו.
  • יחידות מגורים או אירוח – גם יחידות המגורים או יחידות לאירוח חקלאי אשר קיימות במשקים רבים חשופות לסכנות שונות. מסיבה זו יש להכליל בביטוח החקלאי גם את הנכסים הללו.

כרמים – הביטוח המושלם והמתאים

כדי לבטח את הרכוש שברשותכם ולמנוע מקרים של הפסדים בגין גורמים שונים פנו בהקדם לחברת כרמים – לביטוח חקלאי שיספק לכם כיסוי הולם.

ליצירת קשר מיידי :

אור דדון  -כרמים סוכנות לביטוח

טלפון 2107378896

נייד 0523033381

לשליחת הודעה מהירה – 

מייל :or@cramim.co.il 

לפרטים נוספים וקבלת הצעה משתלמת במיוחד עבור

ביטוח חקלאי – ביטוח למושב ולמשק חקלאי

חייגו עכשיו: 03-6126455 או השאירו פרטים:

ביטוחים נוספים שיכולים לעניין אותך

צרו איתנו קשר:

לקבלת הצעת מחיר
גלילה לראש העמוד

אנחנו כאן בשבילכם!

יש לכם שאלות?
רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת?
התייעצו עם המומחים שלנו!

חייגו עכשיו: 03-6126455
או השאירו פרטים:

דילוג לתוכן