נוסעים לחו"ל? אל תשכחו לעשות ביטוח ביטול טיסה

ביטוח ביטול טיסה הוא ביטוח מיוחד וחשוב, המיועד למקרים בהם יש צורך מידי וממשי לבטל טיסה מסיבות שונות. מכיוון שאנחנו אף פעם לא יכולים לדעת מה צופן העתיד, חשוב לעשות ביטוח ביטול טיסה עבור כל טיסה שקובעים ובמיוחד אם מזמינים אותה זמן רב מראש. אחרת, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב מתסכל בו לא רק שביטלתם את הטיסה עקב אירוע קשה או בלתי צפוי, נוספת לכך גם עוגמת הנפש של הפסד כלכלי ניכר.

מה כולל ביטוח קיצור נסיעה / ביטול טיסה

יש לשים לב, כי חברות שונות מציעות פוליסות לביטוח ביטול טיסה ולכן מומלץ לבדוק לעומק את ההבדלים בין הפוליסות ולבחור את המקיפה ביותר, גם אם רכישתה כוללת השקעה כספית גדולה יותר. פוליסה מקיפה בתחום תכלול למשל גם ביטול שייט ולא רק טיסה, החזרי הוצאות גם עבור ביטול טיסות פנים ארציות הנלוות לטיסה העיקרית, החזרים עבור ביטול הזמנה במלון ועוד. בנוסף, יש לדעת כי ישנן חברות המאפשרות לרכוש ביטוח ביטול טיסה ממש ברגע האחרון ויש כאלו שמאפשרות לעשות זאת עד שבועיים ממועד הטיסה. לרוב, קובעות חברות הביטוח גובה שיפוי מקסימלי וזאת לצד אחוזי ההחזר הגבוהים יחסית שהן מציעות למבוטחים.

ביטוח ביטול טיסה שדואג לכם ברגע האמת!

בנוסף, חשוב לבחור בחברה מוכרת ואמינה לביטוח ביטול טיסה, כזו ששמה הולך לפניה ונציגיה בעלי ניסיון רב בהתמודדות עם ביטולי טיסות עקב מצבים מגוונים. סיבת הביטול אינה נדונה בחברת הביטוח ואתם זכאים להחזרים במידה והחלטתם לבטל את הטיסה מכל סיבה אישית. עם זאת, בחירת חברה עם פוליסה נרחבת ומוניטין בטיפול בתביעות ביטוח מהסוג הזה, תבטיח לכם שקט נפשי מלא וידיעה כי יש מאחוריכם גיבוי משמעותי במקרה בו תיאלצו לבטל את הטיסה.

ביטוח ביטול טיסה

לפרטים נוספים וקבלת הצעה משתלמת במיוחד עבור

נוסעים לחו"ל? אל תשכחו לעשות ביטוח ביטול טיסה

חייגו עכשיו: 03-6126455 או השאירו פרטים:

ביטוחים נוספים שיכולים לעניין אותך

צרו איתנו קשר:

לקבלת הצעת מחיר
גלילה לראש העמוד

לפרטים נוספים וקבלת הצעה משתלמת במיוחד עבור

נוסעים לחו"ל? אל תשכחו לעשות ביטוח ביטול טיסה

חייגו עכשיו: 03-6126455 או השאירו פרטים:

אנחנו כאן בשבילכם!

יש לכם שאלות?
רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת?
התייעצו עם המומחים שלנו!

חייגו עכשיו: 03-6126455
או השאירו פרטים:

דילוג לתוכן